1. Jakie są opcje płatności?
Oferujemy różnorodne metody płatności, w tym karty kredytowe, przelewy bankowe, płatności BLIK itp. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie najbardziej dogodna.
2. Jakie są formy dostawy?
Odbiór w punkcie Inpost Paczkomaty - od 15,99 zł
Kurier Inpost - od 17,99 zł Ostateczna cena pojawi się w koszyku. Uwarunkowana jest bowiem wagą zakupionych produktów.
3. Czy oferujecie międzynarodową wysyłkę?
Działamy głównie na na rynku polskim, ale chętnie wycenimy dla Ciebie wysyłkę poza granicami naszego kraju. Skontaktuj się z nami w tym celu w wiadomości e-mail: shop@sklep-graficznepiorko.pl
4. Czy oferujecie zwroty i reklamacje?
Tak, zapewniamy możliwość zwrotów i reklamacji wyłącznie na produkty niepersonalizowane. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów i reklamacji, aby dowiedzieć się o szczegółach i warunkach zwrotu.
5. Czy dostanę fakturę do mojego zamówienia?
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę ZW.
Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art. 113 ust. 1 ustawy o VAT.
6. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Realizacja zamówień trwa do 14 dni ROBOCZYCH w trybie standardowym lub 5-7 dni ROBOCZYCH w trybie ekspresowym - dodatkowo płatnym.
Jednakże najbardziej zaktualizowany czas realizacji znajdą Państwo na karcie każdego produktu, który znajduje się pod przyciskiem "Dodaj do koszyka", patrz zdjęcie niżej:
7. Gdzie znajdę opcję zamówienia w trybie ekspres?
Przy każdym produkcie znajduje się opcja „zamówienie ekspres/na wczoraj”. Po wyborze tej opcji do ceny produktu doliczona zostanie opłata za usługą ekspres.
8. Co zrobić, jeśli interesuje mnie produkt, który nie jest dostępny w sklepie?
Jeśli interesuje Cię produkt, który obecnie nie jest dostępny w naszej ofercie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się zdobyć informacje na temat dostępności tego produktu lub zaoferować podobny produkt, który spełni Twoje oczekiwania.